Barnrummet



Tänkte starta med att visa barnrummet, nämligen Alvas rum. Eftersom hon är så liten än så sover hon inne i vårat sovrum så vissa saker får vänta med att komma på plats tills hon börjar sova i sitt rum.

Vi tapetserade om just innan hon föddes. Vita tapeter och en grön fondvägg som kommer ifrån Sandbergs.




Leksakshörna. Hyllan Ikea, tavellisten Indiska. Ni ser en skymt av den gröna fondväggen....





När hon blir större kommer detta bli en filmhörna...





Tygtavlan har jag gjort och tyget kommer från Åhlens. Skötbordet är prisvärt 599:- och kommer från Coop även plastbackarna. Den gröna "baljan" kommer ifrån Jysk.





Bilder:Privat







Kommentarer
Postat av: lotta

hon har det såååååååååå fint i sitt rum!!!!!!! ser fra emot att se nästa rum :-)

2009-12-16 @ 08:58:31
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: cecilia

Så mysigt du har gjort hennes rum=)

2009-12-16 @ 09:17:10
Postat av: martina

Jättefint, den tapeten är så fin, jag var också inne på att köpa den expidithyllan till Inez, slukar mycket leksaker. Jag trodde först det var ikeas snigelskötbord som du målat...

2009-12-16 @ 09:19:48
Postat av: Ida

Tack Lotta och Cecilia ;)! Martina: Expidithyllan är verkligen toppen! Gillar att den inte är så hög! Okej, ja de är nog ganska likt Ikeas men har inte det bara ett hyllplan har jag för mig..kan ha fel..

2009-12-16 @ 09:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0