Hallen




Idag blir det lite bilder ifrån hallen. Det mesta går i ek och kommer från Ikea. Hallen är lång, ca 7 meter men lite svår att möblera pga alla dörröppningar men det funkar för den är inte supersmal.

Det är vädligt skönt att rymma vagnen utan problem, pga att jag inte så gärna vill ha den i cykelförrådet pga stöldrisken och det blir även mycket krångligare när man ska ut.







 Sko & hatthylla kommer ifrån Ikea. Även korgarna.





Skoskåpet kommer även det från Ikea. Jag förvarar även vantar & mössor i det.








Min favroritbyrå! Min morfar fick den av sin pappa då han var liten, handgjord.






Bilder:Privat




Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken fin byrå!! Förstår att den är speciell för dig. ;) Jag har en "hylla/byrå" som jag fick av farmor å farfar som betyder extra för mig i och med att det var det sista jag fick innan farfar gick bort. Men nu är jag inne på att vi ska köpa ett skoskåp som ni har. Mest för att få mer plats i vår lilla hall!?? Försöker övertala sambon... Vi har nämligen en kompis som ska ner till Ikea med släp efter jul... Får se hur det går!??

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kramen, Maria

2009-12-19 @ 00:27:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: lotta

sååå fint ni har det!!! pappelina mattan e ju sååå snygg!!

2009-12-19 @ 09:54:21
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: martina

Skönt med en rätt rymlig hall, vår är så liiten, men vagnen tar upp en hel del yta. Jättefin byrå!

2009-12-20 @ 16:07:59
Postat av: angelsusanne

Ni har det så fint, önskar jag hade lite av din energi.....vad bra att vagnen rymms i hallen de kostar ju en hel del och jag förstår att ni inte vill ha den i trappen./kram

2009-12-21 @ 07:23:20
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: erica

Ni verkar ha en riktigt mysig lägenhet! :) Kram

2009-12-22 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0