Istället för Julgran




Jag är uppvuxen med en riktigt gran, dvs en "levande"! Om man nu kan säga så!? Hur som helst, jag är väldigt emot plastgranar, jag vill känna doften! Det är väl ok om man är allergisk....man jag tror att en plastgran kommer aldrig att komma in hos mig men man ska väl aldrig säga aldrig...

Vi har det lite trångt i vardagsrummet så det blir tyvärr ingen gran i år men jag plockade in lite granris och satte i en kruka bara för att få känna den härliga doften av gran så nu luktar det Jul, härligt!

Vad föredrar ni för gran?






Bild:Privat



Kommentarer
Postat av: angelsusanne

jag har fusk gran.....men det ser äkta ut.Skulle vilja ha en turkos gran på altan...gubben vägrar men jag SKA ha en.Är jag konstig eller?????

2009-12-13 @ 09:55:15
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: linnea

""riktig" gran ska det vara! Med plastic ser den ju lika dan ut varje jul och som sagt- INGEN DOFT!

2009-12-13 @ 10:05:36
Postat av: martina

Det är fint att bara ha det så... vi har en liten gran men Inez har faktiskt inte varit framme och dragit i den...

2009-12-14 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0