Kuddfodral




Jag har länge funderat på att beställa kuddar till Alvas rum till soffan. Soffan är enfärgad, mörkgrå. Men jag har lite beslutsångest när det gäller färgvalet? Vilken färg tror ni skulle passa bra? Jag själv funderar på rosa men är också lite sugen på den gröna färgen...eller grå, eller......


En skymt av soffan och rummet






Kuddarna heter Moln och finns på Sovtex för 99:- st! Länk hittar ni nedanför.



Kuddfodral MOLN BlåKuddfodral MOLN BrunKuddfodral MOLN GråKuddfodral MOLN Grön
Kuddfodral MOLN RosaKuddfodral MOLN SvartKuddfodral MOLN Orange




Bilder: www.sovtex.se



Kommentarer
Postat av: Anniken

hmm... den gröna kanske? går ju igen i mattan och tavlan me lejonet... eller bryt av helt, kanske orange? finns ju i mattan också.... svårt! dom va ju jättefina i alla färger... lycka till!

2009-12-06 @ 01:16:47
Postat av: Emma

De gröna? :)

2009-12-06 @ 09:55:15
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Grönt, orange, eller kanske rött!?? Är mina föslag. Kramen, Maria

2009-12-06 @ 10:52:57
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: lotta

varför inte både grön och rosa? hade varit kanonsnygg tror jag!!

2009-12-06 @ 17:37:15
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: angelsusanne

snygga kuddar,den gröna tror jag skulle bli snygg.Passar färgen på mattan/kram

2009-12-06 @ 19:51:31
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: martina

Det tyget är jättefint, har både sängkläder och en filt. Sängkläderna är av riktigt dåligt kvalite, men kudden kommer kanske inte tvättas... blanda både en grå och rosa kanske =)

2009-12-09 @ 09:13:31
Postat av: Ida

Martina: Tråkigt!! Jag har kollat på kuddfodralet på en affär här i stan men det är betydligt billigare på nätet. Tänkte inte så mycket på kvaliten, kanske måste "känna" på kuddfodralet nästa gång jag är på stan. Skulle egentligen vilja ha Monster kuddfodral men dom är sååå dyra!!!!400:- st!

2009-12-09 @ 13:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0