Barntavlor



Jag har gjort två stycken barntavlor till min dotter och fler har jag tänkt att det ska bli! Tycker det är roligt med  personliga tavlor, som ingen annan har!

Jag har köpt olika pappersark, både enfärgade och mönstrade och klippt och klistrat! Texten har jag gjort på datorn på papperet som jag vill ha, sedan klippt till figurerna.




Doptavla





Denna tavla tänkte jag kommer passa bra då hon blir lite större och kanske får en leksaksspis mm. Då kan den hänga ovanför.






Bilder:Privat




Kommentarer
Postat av: martina

Den där Alvas cafe var ju superfin... har varit och köpt en spis till Inez, så efter jul ska jag ta och göra en liten kökshörna till henne!

2009-12-03 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0